Всем привет! Такая проблема вылезла: при любом режиме дворники останавливаются где попало! В чем может быть дело?
![Фотография](http://forum.opel-club.ru/uploads/profile/photo-thumb-48272.jpg?_r=0)
Дворники останавливаются где попало!
Автор
canibal
, 30 Янв 2011 22:39
Сообщений в теме: 5
#3
Отправлено 10 Март 2011 - 15:27
Реле находится в блоке предохранителей. Но оно скорее всего не виновато. Буквально вчера начитался по этой проблеме в разделе Астра.
http://forum.opel-cl...?showtopic=7351
Надо смотреть расположенные в редукторе контакты крайних положений.
У меня та же проблема, но я как-то езжу уже около года![smile.gif](style_emoticons/default/smile.gif)
Хотя конечно на нервы действует, если дождь моросящий и малой скорости дворников слишком много, а на прерывистом они балдеть начинают.
http://forum.opel-cl...?showtopic=7351
Надо смотреть расположенные в редукторе контакты крайних положений.
У меня та же проблема, но я как-то езжу уже около года
![smile.gif](style_emoticons/default/smile.gif)
Хотя конечно на нервы действует, если дождь моросящий и малой скорости дворников слишком много, а на прерывистом они балдеть начинают.
Сообщение отредактировал Zhuk: 10 Март 2011 - 15:28
#5
Отправлено 23 Май 2015 - 19:22
Щітки вітрового скла Опель Комбо зупинялись де попало. (Все почалось після того як під двірники пополо дуже багато снігу, і вони не опустилися в крайне нижне положення).
Питання часу 25 хв.
1. Зняти лівий двірник.
2. Зняти захисну пласмасу. (Кріпиться 3 болтами - 2 по краям 1 по середині).
3. Зняти фішку живлення з кришки редуктора двірників. (Стоїть з лівої сторони авто (перед кермом водія) до нього приєднуються з низу тяги двірників, а від фішки йдуть 2 проводи)
4. Висверлити не знімаючи з машини 5 закльопок на кришці редуктора. (Сверлити на скрізь не потрібно. Тільки до основи кришки редуктора). Я сверлив електоро шурупом 2 хв 5 закльопок.
5. Відкрутити 4 болти (зірочка) з кришки.
6. Відкрити кришку. (підійде ножик або щось хостре, щоб підковирнути кришку)
7. Зачистити шкуркою підгорівші пружині контакти які кріплятся до основи кришки. (контактів 3, з них відразу помітно підгорівший. Не пимилитись якщо зачистити усі
).
8. Можна ще дуже дрібною шкуркою зачистити металевий круг в який впираються пружинні контакти. (Це не обовязково).
9. Все зібрати.
Ціна роботи 0 $.
23.05.2015 Робив на своїй машині. Все дуже просто і лехко.
Ось знайшов подібну силку з фото, може комусь допоможе правда там Нісан і редуктор не так стоїть як на Опель Комбо, але майже такий самий.
http://www.dimpich.narod.ru/wiper.htm
Радий, якщо комусь допоміг.
Питання часу 25 хв.
1. Зняти лівий двірник.
2. Зняти захисну пласмасу. (Кріпиться 3 болтами - 2 по краям 1 по середині).
3. Зняти фішку живлення з кришки редуктора двірників. (Стоїть з лівої сторони авто (перед кермом водія) до нього приєднуються з низу тяги двірників, а від фішки йдуть 2 проводи)
4. Висверлити не знімаючи з машини 5 закльопок на кришці редуктора. (Сверлити на скрізь не потрібно. Тільки до основи кришки редуктора). Я сверлив електоро шурупом 2 хв 5 закльопок.
5. Відкрутити 4 болти (зірочка) з кришки.
6. Відкрити кришку. (підійде ножик або щось хостре, щоб підковирнути кришку)
7. Зачистити шкуркою підгорівші пружині контакти які кріплятся до основи кришки. (контактів 3, з них відразу помітно підгорівший. Не пимилитись якщо зачистити усі
![smile.gif](style_emoticons/default/smile.gif)
8. Можна ще дуже дрібною шкуркою зачистити металевий круг в який впираються пружинні контакти. (Це не обовязково).
9. Все зібрати.
Ціна роботи 0 $.
23.05.2015 Робив на своїй машині. Все дуже просто і лехко.
Ось знайшов подібну силку з фото, може комусь допоможе правда там Нісан і редуктор не так стоїть як на Опель Комбо, але майже такий самий.
http://www.dimpich.narod.ru/wiper.htm
Радий, якщо комусь допоміг.
Сообщение отредактировал TolikBK: 23 Май 2015 - 19:57
Ответить
![](http://forum.opel-club.ru/public/style_images/idealist/profile/default_large.png)
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных